Roof Jump Stunt Driver
Become a pro stunt driver and take your skills to a completely new level! Complete the most extreme driving and parking missions with precision and style. Jump from rooftop to rooftop, navigate steep platforms and complete all of the stunt driving courses!
To prove yourself as the most proficient and skillful driver you will have to enter a rooftop arena and show your driving and drifting skills. Completing all of the challenges will require truly mad skills and experience as a driver prepared to face the most extreme circumstances.