Rose & Camellia Collection
Slap your way to the top of high society! Grace and glamour give way to open-handed duels across five games of aristocratic absurdity - Rose & Camellia 1, 2, 3, & 4, plus Rose & Camellia vs. La-Mulana - in which you'll slap, dodge, feint, and counter your way through a series of one-on-one smackdowns.