Rotating Brave for the Nintendo Switch is an action game in which you control a pixel-art character and take on enemies while spinning. You start off holding the Nintendo Switch vertically. Then, as you progress from one stage to the next, you play while spinning the Nintendo Switch, sometimes holding the Nintendo Switch horizontally and sometimes holding it vertically.
In order to claim victory and end this war, our country decided to use an ancient shrine which holds vast energy. We began to gather shrine maidens who could offer prayers to the shrine to harness its energy.
I was on the battleground as a warrior at the time, but I somehow escaped danger and made it out unscathed. But my childhood friend is still at that shrine.