Rubber Bandits throws 1-4 players into a wild party brawler to steal, smash, and scavenge as much cash as you can! Prepare for hilarious physics-based combat with wacky weapons and a huge lineup of criminal characters. Dodge deadly traps, bash rival bandits, and race from the cops to commit the perfect heist - but don’t forget to bag the loot!