Running on Magic
Far far away in some magic realm a mage is running hard to escape. Grim Reaper is upon him. Luckily for him, the clumsy reaper is not in a hurry. But, for how long?
In Running on Magic you take control of a desperate mage in an obstacle course to avoid Grim Reaper. Jump over blob creatures using your flying powers and survive to the end in this runner platformer featuring vibrant pixel art and dynamically created levels.
Aerial action. Jump, float and stomp to surpass every obstacle. Collect magic spread throughout the level to fuel these abilities and adapt to any situation.
Beautiful sceneries rendered in pixel art and catchy music to follow along. Discover each of the 5 themed worlds.
A small story with a humorous touch. Meet the Grim Reaper as they try to convince the mage to come with them and fail everytime.