Runnyk
Runnyk is a mini metroidvania 2D-action RPG that tells the story of a brave viking. Runnyk must travel through cold lands for the chance to save his beloved.
According to a prophecy, Runnyk must be prepared to sacrifice his own life in order to find the four magical runes, so that he can meet Odin himself and ask for help.
During Runnyk's journey, he will face many powerful creatures, as well as some friends who will aid him on his quest.