REALISTIC TOP DOWN RALLYING!
Rush Rally Origins combines the classic top down racing action from the original Rush Rally with the highly praised graphics and physics from Rush Rally 3. Take on 36 new and unique stages across the world, each with the ability to change the time of day and weather. Drive over many challenging surface types including snow, gravel, dirt, mud and tarmac!
Race at 60fps (120fps on supported devices) with one of the best car dynamics models to date, highly tuned for Rush Rally Origins to give a more fun top down racing experience. Feel the grip change across different surface types and multiple weather conditions.
Compete in a series of rally championships, race against others in our unique A-B Race mode or hold your nerve and focus on improving your times in the time trial game modes.
Smash stage records to rise-up the global online leaderboards. Download ghosts across 4 different car classes to compare your racing lines against the very best in the world.
Unlock and upgrade a selection of classic Rush Rally cars. Use our simple upgrade system to tailor each car to your own specific driving style.
A control system designed to work with both touch screens and game controllers allows racing to become more fun and consistent however you choose to play. Including the ability to scale, move and swap buttons to suit your needs.