Rusty Spout Rescue Adventure
Rusty Spout is a lonely but honest pirate. He sails around the world looking for new adventures and always helps people in need.
Cocco the evil pirate has kidnapped all the children from Rusty's village. Now, he needs you to help him defeat Cocco and his monsters.
Navigate with Rusty Spout through five different beautiful worlds, each one with 10 amazing levels.
Free all the children to unlock special characters. You can use them in either Endless or Battle mode.