Ruthless Carnage Hotline
Step into the neon-lit, crime-ridden streets of Ruthless Carnage Hotline. As a lone vigilante, you'll embark on a relentless rampage through 13 challenging levels, each more intense than the last. Choose from 5 unique playable characters, each with their own distinct arsenal of weapons and combat styles, and wreak havoc on the criminal underworld.