S.N.I.P.E.R. - Hunter Scope
Play S.N.I.P.E.R., the latest sniping game where you aim, fight and destroy virtual enemies. Try different types of missions, inspired both by classic rail shooters and modern cover shooters. Fight your way out during day and night, destroy evil forces and unlock new weapons and power-ups.