S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl
Begin your journey by immersing yourself in the Shadow of Chornobyl, that has started it all. Continue the saga with the Clear Sky prequel to the story. Finally, experience the ultimate stalker adventure as you answer the Call of Prypiat.
The Zone, a place full of unfathomable wonders and sinister threats – former exclusion territory near the Chornobyl Nuclear Power Plant. This most dangerous place on Earth became even more mysterious after an obscure accident in 2006. Anomalies with precious artifacts, starving mutants and greedy thugs have flooded these lands along with stalkers searching for a new life and ways to get rich… Feel as one of them in S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl!