SANYA
Imagine it's the 90s and you're a kid again. It’s a difficult time filled with political instability and poverty. But when you’re seven years old none of this matters. Forget all the problems and immerse yourself in the joy of finding new friends and scraping your knees! Ride your bike, take care of your new pet and relish the last days of summer before school starts. But don't think it'll be a breeze - kids sometimes face adult problems too. Can you prove that you're not afraid of anything?