SEGA AGES Ichidant-R
Releasing in the West for the first time, Ichidant-R, the wacky series of timed puzzle mini-games, is now available in the SEGA AGES series for Nintendo Switch.
Push the limits of your brain and your coordination by hunting for hidden vampires, conducting an orchestra, warping your way through mazes, shooting down UFOS, and much more across 20 wildly varied mini games!