SEGA AGES Out Run
The 3D driving game that launched a legacy returns on Nintendo Switch! Featuring new motion controls, newly added music tracks, and a new ranking system.
Speed through the streets of SEGA AGES Out Run, the award-winning title that paved the road for the racing genre. Your favorite stages and soundtrack are back. Do you have what it takes to beat the clock?