SEGA AGES Puyo Puyo
Return to the game that started the successful Puyo Puyo series, one of the most celebrated games in Japan. Strategically stack Puyos to chain your combos while sending devastating Puyos to hinder your opponent. First to clear the screen wins!
Revived for the Nintendo Switch, experience a new spin on classic Puyo Puyo with online network battles, rankings, and reverse rotate control.