SINNER: Sacrifice for Redemption
Rise from the depths of a crumbling kingdom and to the challenge of defeating increasingly difficult demonic bosses. Choose aspects of yourself to weaken before defeating the avatars of Sin in the action-RPG Sinner: Sacrifice for Redemption. Inspired by classic boss-battlers and modern skill-based action RPGs, with a dash of gothic anime styling and horror storytelling, Sinner promises a thrilling and bone-chilling experience.
A lone warrior stands on a strange shore, his mind clouded and his past forgotten, but an unstoppable force drives him on. He is Adam, guilty of a great sin and drawn to this place by powers as secret as they are terrifying. As his home, the Kingdom of Cavanis, languishes in blasphemy, Adam must face a series of trials in a desperate quest for redemption.