SMASHING THE BATTLE
In the year 2085 a huge multiplex construction site has become victim of a massive scale hacking incident and the construction robots have started attacking the workers on site. What could have possibly happened?
Each heroine features unique gameplay that leads to different stories with new challenges.
Fan-art drawn by various artists during the production are included as bonus content that can be unlocked as you play through the game.