SMILE SIMULATION
SMILE SIMULATION is a surreal horror game where you are closed in a dangerous environment, with many rooms and corridors, as well as monsters and curses trying to kill you. Find the pictures on the walls that are smiling, the "Desmile" button turns them back to normal.
You'll find the previous explorer's voice logs - Brian was here some time ago, when the simulation appeared in the Lacrimosa facility. The Smile Simulation appears to have a voice of a woman named Vivian too, who's guiding you, but you're not sure where just yet.
Explore the horrors of this place, find the smiling pictures, avoid the creatures that each behave in a unique way, the game also features a blinking mechanic that elevates the tension as it affects the creatures following you, and find out the secrets and the story surrounding this threatening place.