SNK VS. CAPCOM SVC CHAOS
SVC CHAOS—a dream match of epic proportions! Worlds collide as 36 iconic characters across various series from SNK (mainly THE KING OF FIGHTERS) and CAPCOM (mainly STREET FIGHTER) do battle in a frantic fight to the finish! Brand-new rollback netcode and tournament modes allow for fun, fast-paced online matches—all while still retaining the classic visuals and controls of the original fan favorite. Also comes with a hitbox viewer and a gallery mode! Rise up and throw down with players all around the world in this new evolution of the SVC CHAOS legacy!
The SNK cohort sees fighting game staples like Kyo Kusanagi, Terry Bogard, and Mai Shiranui joined by Mars People, Athena, and other SNK icons—while battle-hardened CAPCOM combatants such as Ryu, Chun-Li, and Demitri stand tall with Zero, Red Arremer, and more! Play as a total of 36 characters from SNK and CAPCOM’s storied legacies!
A new hitbox viewer offers a detailed look at each character’s collision areas, while a comprehensive gallery mode of 89 artworks (key art, character portraits, and more) provides a veritable visual feast! Enjoy all this and more in the new and improved SVC CHAOS!