SOL DIVIDE -SWORD OF DARKNESS- for Nintendo Switch
Vorg heard a rumour that the army of Satan was searching for treasures called Seirei stones, which led him to think that the time for revenge has come.
In addtion, he also knows that the one of the Seirei stones was entrusted secretly to King Silverna from Vorg's homeland, Miltia Kingdom.
Vorg who was a holy knight in the Western Kingdom, Miltia, was in the forest town of Neraphai working for a mission when the king of Satan, Ifter, invaded the Kingdom of Miltia with Dhatilos armies. Upon hearing the news, Vorg immediately returned to Miltia. But, the kingdom was destroyed.
After seven years, a dark shadow went into the royal room inside the Silverna castle. That dark shadow was Satan, Ifter.
Vorg heads to Silverna castle with his Helos. Satan owns the Sol Divide which is the pair of heilos. The tale of magic, sword and vengeance starts now!