SPOOKWARE
Join the three skelebros -Lefti, Midi, and Righti- on a grand road trip through the cutesy world of the dead. After realising they wasted their lives watching horror movies, they decide to embark on a big adventure.
Each game takes only a few seconds, so you'll have to use your wits to survive the onslaught of wildly different blood-curling games. From frantically decapitating some poor guy's head to filing your taxes, the horror never ends!
This download contain the first two episodes of SPOOKWARE feature 100+ microgames scattered over 5 chapters and a prologue. Each chapter features new mechanics, its own story, and an area to explore littered with skele-folk to throw awful jokes at. The game has an estimated playtime of 6 to 9 hours.
Each microgame is carefully interwoven within the story. Each area features completely new gameplay mechanics to test your microgame skills. Even going as far as changing up control schemes!