Bring in your bounty, dead or alive. In this classic third-person action-adventure, you'll become Jango Fett, Prime Clone of the Grand Army of the Republic, hired to capture a deranged Dark Jedi.
The squad is your weapon. Welcome to the Clone Wars: Chaos has erupted throughout the galaxy. As leader of an elite squad of Republic Commandos, your mission is to infiltrate, dominate, and ultimately annihilate the enemy.