It is four thousand years before the Galactic Empire and hundreds of Jedi Knights have fallen in battle against the ruthless Sith. You are the last hope of the Jedi Order. Can you master the awesome power of the Force on your quest to save the Republic? Or will you fall to the lure of the dark side?
5 years after the events of the award winning original, the Sith are on the verge of crushing the Old Republic. As a lone Jedi, will you follow the light side or succumb to the dark?