Welcome to the Clone Wars: Chaos has erupted throughout the galaxy. As leader of an elite squad of Republic Commandos, your mission is to infiltrate, dominate, and ultimately annihilate the enemy.
Battle Relentless Enemies: Battle a variety of highly intelligent and deadly enemies—from brutal Trandoshan mercenaries to the flying insectoid warriors of Geonosis.
The Squad is Your Weapon: Your squad will follow your orders, performing complex commands and strategic maneuvers. You are their leader. They are your weapon.