Destroy all who stand in your way in your ultimate quest to serve Lord Vader. Discover the untold story of the Secret Apprentice set between STAR WARS: Revenge of the Sith and STAR WARS: A New Hope.
Just like its original release on the Nintendo Wii, players can unleash devastating Force powers and lightsaber combos using the Nintendo Joy-Con’s optional motion controls.
Choose from 27 characters to battle a friend in a local multiplayer mode to determine the galaxy’s most powerful Jedi!
Defeat Jedi Masters on familiar worlds, including Cloud City and the Wookiee homeworld Kashyyyk, or at other unique locations like the floral planet Felucia and the junk planet Raxus Prime.