STAY COOL, KOBAYASHI-SAN!: A RIVER CITY RANSOM STORY
Reiho High School, where the battle took place, has these Big Four, who are feared by all the others schools around.
Back in middle school, a mysterious event led him to meet a boy named Mizoguchi, who was actually a Time Regulator, going after an evil organization that has disrupted the time-space equilibrium.
After finding out that Kobayashi has a hint of mysterious power in him, Mizoguchi has them set out together to take this evil organization down.
So, when Kobayashi's friend gets abducted by the evil organization, He puts on a calm face while burning with rage inside.
The original directors of Nekketsu Kōha Kunio-kun (aka Renegade): Yoshihisa Kishimoto and Downtown Nekketsu Monogatari (aka Street Gangs/River City Ransom): Mokeke Sekimoto, are teaming up to bring you a new reckless action game!
When hearing "Kunio-kun", pixel art characters is the first thing that comes to mind.
You can actually spend the ★ you have collected in-game to enhance your characters and equip them with items.