STONE
G’day, I’m Stone. Here’s our Nintendo Switch page. Play this feature length interactive story (don't expect shooting or winning or losing) and see what happened. Yeah it was rough, but a good life lesson. Enjoy, and remember don’t do this at home ya bunch of crazy animals.