SUBWAY MIDNIGHT
A haunted-house style spookycute walking simulator set on a ghost-infested train.! You play as Lizzbeth, a weird girl on an even weirder train. There's a creep stalking you, the train isn't stopping anytime soon, and your only option is to keep moving forward (and not die)...