SUNSOFT Mahjong Solitaire -Shanghai LEGEND-
Shanghai, the undisputed king of puzzle games for over 30 years, makes a triumphant return!
In this addictive puzzle game, you must match two tiles at a time with the same design to remove them from the arranged stack.
From beginner-level stacks to the most challenging stacks in Shanghai history, this definitive edition can be enjoyed by puzzlers of all skill levels.
It's been 5 years since the last Shanghai game, and Shanghai Legend comes packed with over 300 levels! That's a Shanghai record!
This is not your ordinary Shanghai! You can now slide tiles around the board to match and erase pairs, but don't fret! You can also clear tiles with the same rules as normal Shanghai.