SWARMRIDERS
400 years before the events of UBERMOSH:BLACK, the Blade Saint was just a mercenary gunner, shredding eyes on the backseat of a bike.
Players can expect a few minutes of elegant gameplay, responsive controls and a heart-pumping original soundtrack.