THE NEXT LEVEL IN GUNPLAY
Level up all 8 unique and highly customizable class specializations! Play as a Riot Guard, Breacher, Sniper, Assassin, Raider, Heavy Gunner, Engineer or Demolisher, each with their own weapon specialisations, loadouts, benefits and perks. Research & Class unlocks persist through death!
Choose from 11 difficulty modifications which can be independently combined for a tailored experience. Up the ante for greater risks and rewards or play it safe.