The beloved 1998 RPG Classic, SaGa Frontier, is reborn with improved graphics, additional features, and a new main character!
Experience this role-playing adventure as one of the eight heroes, each with their own storyline and goals. With the Free Scenario system, unfold your own unique journey.
Engage in dramatic battles, using the Hirameki system to gain new skills and carry out combined attacks with your allies!
The new main character, Fuse, can be played once certain conditions have been fulfilled. The Fuse scenario features great new tracks from Kenji Ito, and is full of new content. Discover a different side to the other main characters.
Several cutscenes that were cut have been added to Asellus's scenario. Delve deeper into the story than before.