Saboteur II: Avenging Angel
Now after 32 years SimFabric in collaboration with Clive Townsend have prepared the special remastered version of Saboteur II: Avenging Angel for Nintendo Switch.
In the game you'll experience the original mission from 1987 version. Additionally the story will continue with new levels and enemies. Now you'll be able to know more about sister of Saboteur and her dark and secret mission.