Sakura Angels
Two girls blessed with magical powers are faced with the task of saving a lonely boy, Kenta, from the clutches of a mysterious witch.
Unbeknownst to Kenta, his ancestors sealed away an ancient evil long ago. Soon, the gorgeous Sayaka and Hikari are going alongside Kenta everywhere to keep him safe from monsters.
What all this mean for our protagonist? Kenta’s ordinary life is about to change!