Sakura Cupid
While most cupids would be ashamed of such a punishment, Lilim is overjoyed. Finally, she has enough time to indulge in her hobbies (comics and TV).
Lilim however, makes a human girl fall in love with her when she shoots a ‘love bullet’ in an attempt to swindle a free cup of coffee. The cute waitress in question, Mitsuki, becomes infatuated with Lilim.
Now, Lilim’s stuck living with Mitsuki until the effects of the ‘love bullet’ wears off – and on top of that, she’s being hunted by her childhood friend, Serra, who’s determined to bring her back to Heaven.