Get ready for a new visual novel from the makers of Sakura Spirit and Sakura Angels.
Sakura Fantasy begins an exciting visual novel fantasy adventure where you decide the development of the story by the choices you make.
Take on the role of Raelin, a cute female in training to become a knight who has a special extraordinary power.