Mikoto is a fox girl who lives deep in the woods, in a settlement called Yamatai.
Mikoto is expected to train hard, and one day take her mother’s place as the village leader – but there’s a catch. Mikoto is a complete failure of a foxgirl! And so, Mikoto runs away from her home to attend the annual harvest festival in Warren Village.