Sakura Nova
Join Mikage, Kaguya, and Arisa as they train together, fight together and come together at a prestigious academy for young, aspiring knights.
To join the ranks of the warrior elite, these femme fatales must overcome their clashing personalities and learn to work together no matter what it takes!