Ogasawara Hiroki is a thoroughly average man, until a photography job changes his life. Suddenly a gorgeous actress, athlete, idol, businesswoman and social media star, all the girls of his dreams are within his reach.
They’re all rich, famous, and they should be utterly unattainable…But, for some reason, they’re attracted to Hiroki!