Sakura Succubus 6
Ogasawara Hiroki finds himself in Astoria: a small European country with a chilly climate, where it often snows.
Hiroki went to Astoria as Hifumi’s plus one, after the famous actress and reigning karuta queen was invited to stay in the royal palace at Princess Stephania’s behest. Stephania originally intended to challenge Hifumi to another karuta match, after previously losing to her – but, upon meeting Hiroki, Stephania soon falls for him.
Hiroki is already one of the most envied men in Japan (if not, the world), owing to the recently publicized news of his relationship with glamorous actress Yamamoto Hifumi, not to mention his ongoing affairs with the famous businesswoman Wakatsuki Marina, as well as the tennis star Hazel Williams. Now he finds himself presented with yet another incredible, adoring woman.
Will Hiroki’s relationship with princess Stephania of Astoria work out? It’s hard being so popular!