Salt and Sanctuary
Salt and Sanctuary seamlessly combines fast, brutal, and complex 2D combat with richly developed RPG mechanics. Discover, craft, and upgrade over 600 weapons, armor pieces, spells, and items as you explore a cursed realm of forgotten cities, dungeons, desecrated monuments, and the fallen lords they once celebrated.
From Ska Studios, the award-winning indie studio behind a long list of stylistic, visceral, and brutally executed action titles that includes The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai, and Charlie Murder, comes Salt and Sanctuary, the studio’s most ambitious title to date.