Samsara: Deluxe Edition
While playing in the park, Zee follows a squirrel through a portal to a world of echoes, inhabited by a shadow child. Surrounded by the unknown and trapped in a series of realms both confusing and dangerous, the youngsters must avoid slipping into the pool between dimensions, embarking on a voyage of discovery and awakening they share with the player, up and down staircases, through light and dark, across the upside-down and the right side-up to their eventual freedom.