Samurai Bringer
Susanoo, a powerful deity, challenged Yamata-no-Orochi to save Kushinada, who was to be sacrificed to the dragon. However, he was bested by the dragon and his power was taken from him.
Techniques such as slice, thrust and jump can be equipped to change the way you attack.
Furthermore, you can create your own loadouts with Combat Techniques to create your very own combat style.
Over 100 legendary warriors from Japanese legend and history including Oda Nobunaga, Date Masamune and Sanada Yukimura will be summoned to stand against you.
Donning this armor will not only give you an advantage in battle, but also add a little style to your loadout too.
Levels are procedurally generated, with enemy placements and type being different every time, which also means different Combat Scrolls for you to collect.
Falling in battle does not mean you lose everything, so keep building up your loadout and fighting style until Susanoo regains his lost strength.
Prepare yourself by creating a versatile loadout to deal with various combat situations and aim to bring down the mighty eight-headed dragon, Yamata-no-Orochi.