Background: In the near future, mankind has conquered the universe. The shields of a Mars-orbiting space station have been damaged by asteroids, and the A.I. repair bots have malfunctioned. Help astronaut Aki-chan repair the shields by placing triangle blocks to form lines vertically, horizontally, and diagonally.
Connect, combine, and match triangle-shaped blocks to test your skills in this addicting and challenging puzzle game. SankakkuDoku! is the ultimate brain teaser designed to test and train your mind.