Santa's Christmas Adventure
Santa's Christmas Adventure is a charming 3D platformer where you step into the boots of Santa as he embarks on a festive journey to collect gifts scattered across enchanting levels. Smash enemies with powerful dash attacks or mid-air strikes, and use balloons to float gently down from great heights. Santa can also swim, adding a layer of exploration to watery areas. Set in a beautifully atmospheric toon world, this game brings holiday magic to life with vibrant visuals and joyful gameplay, perfect for players of all ages looking for a festive adventure!