Santa's Holiday
Sleighbells are ringing and Christmas is around the corner, but Santa has gone on vacation! Your assistance is urgently needed to make Christmas still happen. Help Nina and Elfin spread the joy of the holidays to all corners of the world. Prepare to match your way through the magical world of Christmas. Enjoy addictive gameplay as you earn money to decorate Santa's home with festive ornaments. Use handy power-ups to beat the tricky levels. And enjoy the season's spirit in this marvelous match 3 adventure.