Sausage Sports Club
Sausage Sports Club is a physics-sports game about adorable, floppy animals competing on a reality TV show!
Duke it out with up to 8 friends in Free Play*, where you’ll compete in tons of game modes like Soccer, Sumo and Capture the Flag. Not feeling competitive? Explore the toy-filled Overworld and get to know the show’s other melodramatic competitors in a 1-4 player replayable Adventure mode. No matter how you play, you’ll unlock new characters, skins, hats and arenas along the way.