COLLECT THE GIFTS AND SAVE CHRISTMAS!
Santa's in trouble! It's Christmas Eve, and the presents are missing. Help Santa recover the gifts and save the day, so he can deliver them to children all over the world just in time for Christmas morning!
Travel across 20 distinct levels, each filled with fun challenges and hidden surprises. To complete a level, gather every last gift and unlock the magic portal that will take you to the next location! Can you find them all out?
Play as Santa Claus in this exciting 3D platformer adventure. Navigate through festive environments, collecting all the gifts scattered across the North Pole and beyond! Join Santa on his Christmas adventure and help him deliver all the presents!