Scar of the Doll: A Psycho-Horror Story about the Mystery of an Older Sister
The contact with her big sister who is studying at a graduate school in Tokyo has been cut off altogether. Becoming worried about her big sister, Asumi Kamijo, the younger sister of the two, decides to go to Tokyo to ascertain her safety.
However, as she arrives there are no traces left of her big sister, not in her apartment and not in her laboratory. Asumi is at a loss.
What in the world happened to her sister...? Asumi is determined to track down her big sister though she has no way of knowing what impending horrors will await her.