Scars of Mars
You have been appointed as commander of a humanoid unit on a top secret mission: Resuce the survivors trapped in a Mars research facility that has gone dark, and return them to Earth.
Take control of four humanoid units in a 3x3 grid during real-time battles. Makes split-second decisions as you command characters to fight, flee or execute your own stratagems on the battlefield. Strategic timing and firm decisiveness will be key to overcoming these trying conditions, all the while running against the clock!
Gear up your humanoid squadron to tackle any situation. Depending on their combination of class, frame and equipment, each humanoid can be specialized to take on a variety of roles. Create a slow but deadly long-range sniper, a quick fighter, a devastating combat berserker, or a supportive healer, to name a few. Customize your humanoids as you see fit to create a powerful team!